tisdag 19 januari 2010

Babyfilt till Valdemars Kusin

Bilden är hämtad från http://www.ravelry.com/patterns/library/sea-blanket ( man måste vara medlem på sidan för att titta)

Har erbjudit mig att göra en filt till syrrans bebis som är beräknad i slutet på Maj. De fick välja på 5 st filtar jag sett på nätet och detta var den de ville ha. Så nu försöker jag göra ett mönster då jag upptäckte att det skulle kosta £6.99 GBP. men personen som lagt upp bilderna har skrivit att varje ruta är ett kvadratiskt diagram så det är bara att börja rita ;-) Får se hur många gånger jag kastar det i väggen. Dessutom ville jag virka men då de valt den upptäckte jag att den faktiskt var stickad. Men tror jag skall försöka virka den ändå.

1 kommentar:

  1. Hej du har fått en award från mig, gå in på min blogg och hämta den :o)

    SvaraRadera