söndag 14 mars 2010

Utlottning

Börjar närma mig 1000 besökare här på bloggen. Vill tack alla som tittar in och som dessutom lämnat kommentarer om det jag gör, det värmer. Ute börjar våren att leta sig fram från all snö. Om några veckor fyller jag dessutom 30 år (tur man redan sysslar med stickning och virkning ;-) )
Därför tänker jag lotta ut en björn i valfri färg (utav de garner på bilden nedan).
Vinnaren kommer att dras på min födelsedag 7 April.För chans att vinna lämna en kommentar till detta inlägg, glöm inte att skriva vilken färg du vill ha på björnen och en e-postadress jag kan nå dig på om du vinner.
Länka gärna i era bloggar (låna gärna bilden) men det ger inte fler lotter.

8 kommentarer:

  1. Självklart vill jag vara med och tävla om en liten söt björn! Tar gärna i färgen gul.

    SvaraRadera
  2. Jag vill också vara med såklart! Och jag önskar mig en grön!

    SvaraRadera
  3. Men herregud.... fyller du 30 :-o (mohahahaha) Välkommen till den andra sidan ;-)
    Jag säger väl blå!!
    //Frida

    SvaraRadera
  4. Jag vill också vara med! En grön blir nog fint, och vårligt!

    SvaraRadera
  5. Åh så söt! Klart jag vill vara med o tävla :) Har svårt att bestämma mig för om jag vill ha blå eller grön.. kanske båda?

    SvaraRadera
  6. Tänker låta sonen dra vinnaren kl 18 den 7 april.

    SvaraRadera
  7. Hur har jag kunnat missa detta? Galet, jag vill ju såklart vara med, och jag vinner gärna en blå björn om jag skulle ha tur! Kram från floria på fl.

    SvaraRadera
  8. Björnar är aldrig fel
    är ju dessutom gift med en
    Blått är min favoritfärg dessutom
    GRATTIS!

    SvaraRadera